Soms zijn er pieken bij het werken aan de marketing en communicatie van je bedrijf. Of heb je gewoon tijdelijk extra handen nodig. Dan helpt het als er iemand met verstand van zaken kan inspringen.
Als ondernemer en freelancer help ik – Bart van Maanen – je graag. Ik doe dat met inlevingsvermogen, creativiteit en aan de hand van relevante kennis uit de praktijk. Ik werk graag vanuit de inhoud, met de toepasselijke media, met wat contentmarketing is gaan heten.
Copywriting en tekstschrijven
Je zou het bijna vergeten in de huidige beeldcultuur, maar vrijwel alle communicatie vraagt om tekst. Teksten die helder zijn, informeren, mensen aanspreken en tot actie aanzetten. Voor print media of meer in de sfeer van webredactie, want steeds vaker gaat het om online content. Of het nu gaat om artikelen, of om landingspagina’s, blogs of nieuwsbrieven.
Webredactie
Graag draag ik bij aan het maken van content voor websites of online magazines. Dat kan ondersteuning zijn op meerdere vlakken. Het actualiseren van websites, of het schrijven van blogs en nieuwsbrieven, of bijdragen aan (social) media campagnes.
Lees meer over:
Research
Ook voor research voor je projecten zijn we te porren. Zeker in het geval als je een wat steviger publicatie wilt maken, is dat voorwerk belangrijk. Bijvoorbeeld in het geval van e-books.