• Skip to content
  • Skip to footer

Het Beeldbedrijf

maakt verhaal met online media

  • Home
  • Websites
  • Webredactie
    • E-mail marketing
  • Blog
  • Projecten
    • Downloads
  • Over
  • Contact

door Het Beeldbedrijf • 20 september 2011

Less Energy

Less Energy heeft een reeks van duurzame en innovatieve producten die inspelen op de behoefte om minder energie te gebruiken, met name op het gebied van verlichting. Recent heeft De Videobrigade, onderdeel van Het Beeldbedrijf, een video gemaakt over één van deze producten, Zaura.

door Het Beeldbedrijf • 15 mei 2011

Fysio Educatief

Fysio Educatief is een Amsterdamse uitgeverij, gespecialiseerd in de ontwikkeling van onderwijsmethoden voor de verbetering van gezondheid en kwaliteit van het leven.

door Bart van Maanen • 16 april 2011

Slim zoeken met ‘operatoren’

Grafisch journalist noemt hij zich: Jos Diender. Voor Wegener NieuwsMedia verzorgt hij infographics voor de verschillende dagbladen en websites. Net als steeds meer journalisten werkt hij multi-disciplinair, een stevige trend in de ‘nieuwe journalistiek.

Zo moet hij dus zelf op zoek naar feiten, mensen en rapporten om vorm en inhoud te geven aan de infographics. En zo verfijnde hij zijn handigheid in het zoeken op internet, die hij demonstreerde tijdens de workshop ‘Slim zoeken op internet’.

door Het Beeldbedrijf • 19 februari 2011

UitMagazine

UitMagazine is een tweemaandelijkse glossy voor levensgenieters in de regio Amstelveen, Amsterdam-Buitenveldert, Aalsmeer, Abcoude, Uithoorn, Mijdrecht, Ouderkerk en Badhoevedorp. We maakten de website met een online bladerapplicatie.

netwerken-relaties-connecties

door Bart van Maanen • 3 december 2010

Werken aan je LinkedIn profiel

Bijna twee miljoen mensen en bedrijven in Nederland hebben een LinkedIn-profiel. Met India is in Nederland de grootste groei van het aantal gebruikers te zien. Niet verwonderlijk dat er dus inmiddels een legertje van LinkedIn trainers, adviseurs en coaches is opgestaan. Deze zakelijke netwerk website is niet de meest gebruiksvriendelijke, terwijl er wel veel mogelijkheden en functies aanwezig zijn. Het op orde krijgen en houden van je profiel heeft dus wel enige aandacht nodig.

WordPress frameworks

door Bart van Maanen • 29 november 2010

Framework themes: trend in design WordPress

De vormgeving van een website is natuurlijk erg belangrijk. Tegelijk kan dat een langdurig en daarmee kostbaar onderdeel zijn van het ontwikkelen van een website. In de Wordpress gemeenschap zijn enorm veel designers die uitstekende opmaakthema’s hebben gemaakt en ze gratis (onder open source voorwaarden) beschikbaar stellen. Sommige van die ontwerpen zijn zo goed dat ze de basisopmaak – als raamwerk – vormen van veel websites. Een belangrijke ontwikkeling in Wordpress-land. Vijf interessante voorbeelden.

  • « Ga naar Vorige pagina
  • Ga naar pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Ga naar pagina 12
  • Ga naar pagina 13
  • Ga naar pagina 14
  • Ga naar pagina 15
  • Ga naar Volgende pagina »
  • E-mail
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Footer

Studio Klankplank

klankplank

Omdat Bart van Maanen een achtergrond heeft als radiomaker is hij ook met podcasts aan de slag gegaan. Speciaal voor het produceren van podcasts is hij een nieuw initiatief begonnen.

Ga naar Studio Klankplank »

Geen dagelijks nieuws

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Toestemming*
Na het goede antwoord kun je de aanmelding versturen.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Laatste blog

avg mailchimp data

Een AVG-kwestie met Amerikaanse clouddiensten zoals Mailchimp

Zoals vele freelancers, zzp’ers en kleine bedrijven gebruik ik Mailchimp als service voor het versturen van e-mail nieuwsbrieven. Door een uitspraak van het Europees Hof van Justitie is dat in strijd met de AVG. Dat zou een verbod betekenen.

© 2008–2022 • Het Beeldbedrijf • Privacy • Contact

Toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en service te verbeteren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}